آخرین اخبار
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۸
کارلو آنچلوتی و غیبت کارواخال | شگفتی‌های جدید آنچلوتی برای نبرد مقابل سلتاویگو
بازدید:۱۳۶
صد آنلاین | آنچلوتی: شرایط تیم بهتر شده و بازیکنان با انگیزه بیشتری به مصاف حریف می‌روند.
کد خبر : ۱۲۰۴۲۳

به گزارش صد آنلاین،در آستانه دیدار هفته دهم لالیگا، رئال مادرید روز شنبه در ورزشگاه خانگی سلتاویگو به میدان خواهد رفت. کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری پیش از این بازی به تبیین وضعیت تیم و بازیکنان پرداخته و از اهداف خود برای کسب ۳ امتیاز این بازی صحبت کرده است.

 


غیبت کارواخال و تأثیر آن

آنچلوتی در ابتدا به غیبت دنی کارواخال به دلیل مصدومیت اشاره کرد و گفت: «ما به خاطر مصدومیت دنی کارواخال بسیار ناراحت هستیم. او بازیکن مهمی در ترکیب ما بود، اما روحیه و ذهنیت او همچنان در کنار ما خواهد بود. ما تا چند آینده او را در اختیار نخواهیم داشت، اما تأثیرش را در تیم حس خواهیم کرد.»

 


انگیزه و آمادگی بازیکنان

سرمربی رئال مادرید با ابراز خوشحالی از روحیه بالای بازیکنان گفت: «احساس بسیار خوبی داریم. بازیکنان انگیزه بیشتری دارند و در شرایط جسمی بسیار خوبی هستند. این احساس به ما اطمینان می‌دهد که می‌توانیم در بازی فردا عملکرد خوبی داشته باشیم.»

 


امباپه، ستاره تیم

یکی از نکات مثبت رئال در این بازی، بازگشت امباپه است که آنچلوتی به آن اشاره کرد: «او از این وقفه به خوبی استفاده کرد تا شرایطش را بهبود بخشد. او خوشحال است و اشتیاق زیادی برای حضور در بازی فردا دارد. این ۱۵ روز به او کمک زیادی کرد و اکنون او یک بازیکن متفاوت شده است.»

 


وضعیت فدریکو والورده و رودریگو

آنچلوتی درباره بازگشت فدریکو والورده و رودریگو نیز گفت: «ما باید شرایط بدنی و ریکاوری آنها را با تیم پزشکی بررسی کنیم.» این نگرانی‌ها می‌تواند بر ترکیب تیم و انتخاب‌های آنچلوتی تأثیر بگذارد.

 


بازار نقل و انتقالات و بازیکنان جوان

کارلو آنچلوتی همچنین به وضعیت بازار نقل و انتقالات و جوانان تیم اشاره کرد: «ما به دنبال بازیکنی ایده‌آل برای رئال هستیم، اما این کار آسانی نیست. ما بازیکنان جوانی داریم که می‌توانند کمک زیادی کنند. ریکاوری آلابا نیز بسیار خوب بوده و به زودی به تمرینات تیمی اضافه خواهد شد.»

 


شایعات درباره امباپه

آنچلوتی در پاسخ به شایعات مربوط به امباپه گفت: «من اینجا نیستم تا درباره شایعات صحبت کنم. تمرکز من روی کاری است که او انجام می‌دهد و او خوشحال و متمرکز است.»

 


ارزیابی وضعیت کلی تیم

سرمربی رئال مادرید با اشاره به احساس متفاوتش نسبت به تیم گفت: «اعتماد بیشتری به این تیم دارم. بازیکنان انگیزه بیشتری دارند و ما باید با احساسی خوب به مصاف حریفان برویم. لحظات مهمی از فصل در حال رسیدن است و امیدوارم این احساس در زمین مشخص باشد.»

 

 

با توجه به شرایط موجود و روحیه بالای بازیکنان، رئال مادرید در آستانه یک بازی حساس دیگر قرار دارد. آیا آنها می‌توانند بدون کارواخال و با تأثیرگذاری امباپه به پیروزی برسند؟ تنها زمان مشخص خواهد کرد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها